Σε οπτικό υλικό που δημοσιοποίησε το πρακτορείο Mehr, Ο Μοχαμάντ Μοχμπέρ, σύμβουλος του Μοτζταμπά Χαμενεΐ, του νέου ανώτατου ηγέτη του Ιράν, δήλωσε ότι: «Επί χρόνια, παραβλέπαμε το πλεονέκτημα των Στενών του Ορμούζ. Τα Στενά του Ορμούζ συνιστούν μια ευκαιρία εξίσου πολύτιμη με την ατομική βόμβα» και πρόσθεσε πως: «Το να έχουμε στα χέρια μας μια τοποθεσία που επιτρέπει να επηρεάσουμε την παγκόσμια οικονομία με μία και μόνη απόφαση, είναι μεγάλη ευκαιρία». Τέλος υποσχέθηκε ότι: «σε καμία περίπτωση δεν θα χαθούν τα κεκτημένα αυτού του πολέμου». Έκανε ακόμη λόγο για ενδεχόμενη επαναρύθμιση του πλαισίου που διέπει τα Στενά, μέσω διεθνών κανόνων ή, αν αυτό δεν καταστεί εφικτό, μέσω εσωτερικών νομοθετικών πρωτοβουλιών.

Σε ερώτηση σχετικά με τα πλήγματα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τα οποία διατηρούν στενές σχέσεις με τις ΗΠΑ, ο Μοχμπέρ δήλωσε ότι: «Τιμωρήθηκαν και θα τιμωρηθούν κι άλλο», προσθέτοντας πως: «Δεν έπαψαν να διαλαλούν ότι η χώρα τους είναι ασφαλές καταφύγιο για επενδύσεις αλλά σήμερα παρακολουθούμε τη σημαντικότερη φυγή κεφαλαίων από αυτή τη χώρα».